tiistai 5. heinäkuuta 2011

Kenen sivuilla vilkkuu päivän ainoa valopilkku?

Jo täytyy helteiden mun päätä keittää kun runoa nyt aion heittää!
Vaan jospa runojalka puuttuu, ja siitä Atik mulle suuttuu?!
No ei,  jokainenhan sen jo ties: niin lempeä on tää vahva mies.

Vaan tiesinhän jo senkin  varhain - Ismail suomifutareist ol´ parhain!
Kun pallon haltuun sai tää heppu niin johan kohta heilui reppu!
Myös sanankäyttäjä on rankka, ja siitäkin on maine vankka.

Oi Susanna, neito Pohjolan, sun todellakaan ei pidä sureman!
Vaik´ kiertäisin mä koko maailman, sun herkkyyttäsi tuskin saavutan!

Siis, jos opimme me mitään tästä, tai ylipäänsä koko elämästä?
Suutari lestinsä saa pitää, ja mulla tämä päätös itää:
Jos runosuoni alkaa pulputtaa,  kait paras välttää on mun mediaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bates Motel